6 år nu.. jag saknar dig ♥

19/12-04                    
En av de värsta dagarna, den absolut värsta julen och
en av de mest tårfyllda dagarna i mitt liv.
Jag undrar om du hade varit stolt över mig,
och allt jag åstakommit idag. Jag saknar dig verkligen.

tårar på hela tangent bordet.. 6 år sedan som farfar dog.
dansshow idag också, gör bara saken värre. Tänk om farfar kunnat vara där och sett mig. Han hade varit så stolt över den jag är och allt jag åstakommit idag.. Så många minnen tillsammans med min farfar, men det blev aldrig tillräckligt många. Förra året skrev jag en text om min farfar, och jag förstår inte hur jag klarade av det. För jag läste texten nyss, och började stört böla. Kommer inte skriva något idag. Men jag länkar texten från förra året.

http://ericabjorklund.blogg.se/2009/december/det-har-gatt-5-ar-nu-jag-saknar-dig.html#comment

Jag saknar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0