mitt 2010


 Jag hittade mig själv, löste saker som hänt med gamla vänner, fann nya vänner. pluggade på som in i helvete i skolan, vilket resulterade till att jag nu har ett terminsbetyg på 295 poäng. Jag sårade person jag aldrig ville såra. Jag sårade mig själv, för att inte såra andra. Jag började på stressrelaterade symptom som försvann när jag började lägga ner mer tid på mig själv istället för andra. Jag dansade en hel del vilket ledde till flera småskador och en värre skada i knät. Jag lyckades bli kär  två gånger på väldigt kort tid. Jag piercade äntligen min navel, efter tre års väntan. Jag beslutade mig för att söka till linjen sam. betéende i gymnasiet. Jag klippte av 20cm av mitt hår. Jag växte 1 cm. Höll mig kvar på mina stadiga 48kg, trots all choklad jag ätit. Jag slösade en hel del pengar på kläder, och min garderob är nu för liten för alla mina plagg. Jag grät inför mina vänner flera gånger under året, vilket jag aldrig brukat göra förut. Och jag gjorde en hel del som jag ångrade..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0