stan och sedan tjejmiddag hos twin

Måste bara säga tack Jelena, Johanna, Milica, Romina, Meltem, Tanja, Yasse, Elvira, Danni, Giselle, Mimmi, Josefine, Nathalija och Elin för en trevlig kväll!

Var alltså på tjejmiddag hos Jellsan. Hade det super trevligt och vi gjorde lite allt möjligt faktiskt! Dansade, åt tacos, körde sms-roulette osv. Vi gjorde sånt där som man ska göra på tjejmiddagar. Hohi. Iallafall, bilder kommer senare, eftersom jag inte hade min kamera med mig. Ska kolla med Johanna och Jelena om de har lite bilder.

Vad hände annars idag då? Slöjd och spanskaprov i skolan. Gick braaaa. Sedan åkte jag och Emma till stan för att handla navelpiercingar. Stötte på Pierre och Danne på tågstationen i handen och vi sällskapade till stan, i stan och hem igen. Trevligt värre! Nu ska jag snart ut med hunden hohi. puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0