kallt som in i helvete ute. det gillas inte.

Var precis ute med hunden och fyfan va kallt det är ute. Orkar inte med vintern längre. Orkar verkligen inte. Blääää. Fy. Finns inga ord för hur mycket jag hatar vintern just nu, på riktigt alltså.

Hursom, lugn dag idag i skolan. Musik och SO stod på schemat. Jobbade med min låt på musik, tillsammans med resterande 3 i mitt lilla band. Hohe. Sedan blev det skräckfilm på SO:n. LOVELY. Egentligen så hade filmen med svenskan att göra, eftersom vi har skräcktema i svenskan. Men vi kollade på So lektionen, eftersom vi inte hade något att göra på SOn. Logiskt va. Hahha.

Åkte och handlade ett värmestöd för knät efter skolan med min mor, sedan blev det fika och plugg hemma. Åkte till dansen vid halv sju och på träningen tog vi det typ lugnt. Hade en reltivt lugn uppvärmning, gick igenom koreografi och körde massage som avslutning. Typ sådär jätte underbart. Hehe. Aja, ska kolla klart på Big Brother och sedan sova. Godnatt!


Oldie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0