the bucket list + the wiz

god eftermiddag.

Vaknade runt tolv då jag och boobisen fixade frukost och satte oss i soffan och kollade på the bucket list. Skitgullig film! När filmen var klar så började vi fixa oss. Tog ett litet tag. Hoho. När vi var klara började jag röra mig mot mammas kompis, och emma följde med en bit samtidigt som hon tog med hunden. Jag mötte upp mamma, åkte bil hem och började kolla på the wiz tillsammans med henne. Kunde nästan alla låtar utantill efter att vi dansat till dom till dansen. HAHA herregud. Nu är dom stuck on my brain igen..

Har iallafall precis varit ute med hunden nu och tänkte kolla lite på gossipgirl och sen får vi se vad jag hittar på. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0