tekniska

Hejsvejs.

Kom hem för ca en timma sen efter en oerhört rolig men lite kaosig dag på stan tillsammans med min och emmas klass. Vi besökte tekniska museet och hade det ganska skoj faktiskt. Lite strul med tåg påväg in, strul med bussen påväg hem osv. Hur som helst, orkar inte förklara allt så bilder kommer!

Efter att vi varit på tekniska museet så drog jag och Emma till donken. Sedan tog vi tåget hem. Emma hoppade av i handen. Tjugo minuter senare satt jag fortfarande på tåget i jordbro. Alltså en station ifrån där Emma gått av. Tillslut sa de i högtalarna att det va signal fel och att man skulle byta till buss. Men bussarna blev SÅKLART proppfulla, så jag stog i en timma och en kvart och väntade på bussen. Fick inte tag på mamma eller pappa heller, så de kunde inte hämta mig. Eller jo, mamma hämtade mig tillslut, när jag fick tag på henne.

Nu sitter jag iallafall i pappas stickade tröja och lyssnar på musik och pratar med boobisen på msn. Är hemma ensam med hunden, pappa ska jobba över och mamma och lillebror åkte nyss till moster där de ska äta middag. Har lite smått panik då det faktiskt lät som om någon visslade två gånger i rad alldeles nyss... SKIT LÄSKIGT! eheh.. Aja. Nu blev det här ett långt inlägg, ska ladda upp lite bilder till er istället. Puss!

 
Emma och Schenling

HAHA EMMA

Boys

Dennis

Jag lekte lite med barnen i "Här inne är vi under 7 år" lekplatsen... Thihiih.

Jag fick plats i en liten låda! Hoho.

HAHAHA DÖR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0