svampbob fyrkant

Morsningkorsning.

Vaknade för ungefär en halvtimma sen. Gick då upp och fixade lite frukost och sitter nu i sängen och kollar på svampbob. Hihi. Jag älskar svampbob, typ det bästa som finns på morgonen. Men seriöst, vem älskar inte svampbob?!

Svampbob och patrik, eller ja, jag och jelena

 Hur som helst, dans idag. först 13:30-14:30, sedan 17:00-19:00. Mellan där kommer jag och Melissa att äta lite och bara ta de lugnt, orkar liksom itne åka hem emellan.

Efter dansen åker jag nog hem och vilar. Börjar känna mig lite förkyld typ. Inte bra. Hur som haver, ska äta klart sen fixar mig. Får se om jag uppdaterar mer sen. Puss.

glöm inte frågestunden bara, http://ericabjorklund.blogg.se/2010/march/fragestund-tom-sondag.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0