söta naglar

Hejhopp!

På dansen idag hade vi verkligen SJUKT KUL. Kom igång med koreografierna och så, fick även texter på låtarna vi ska dansa till och såg en viss del av filmen. Imorgon blir det 3 timmar träning, lovely. Hur som helst, åkte till emma efter dansen. Vi åt lunch på donken och sedan åkte jag hem. Va hemma en stund och tog hand om min älskade hund. Sedan åkte jag och mamma och hämtade upp lillebror och så köpte vi sushi till middag. Mums. Efter middagen fixade jag mina naglar. Blev verkligen super gulligt!

Sen har jag inte gjort så mycket mer förutom att tagit det lugnt. Sitter nu i sängen och pratar med Emma, Izze och Melissa. Treeevligt. Aja, uppdaterar säkert mer sen. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0