sminkparty

Hejsansvejsan.

Efter middagen gick mamma över till sin kompis på sminkparty, hon skulle bara vara borta en liten stund och jag skulle stanna hemma med min sjuka bebis. Men han hostade så förskräckligt att jag ringde hem mamma, fick liksom lite smått panik. När hon kom hem gav hon bebishunden mat och sedan gick vi ut emd honom tillsammans. Sedan bestämde vi oss för att gå över till mammas kompis, hon jag och tjabo. Sjlng lite singstar med barnen där och sedan luktade jag på lite olika parfymer. Och nu har vi kommit hem igen.

Är verkligen helt slut. Den här veckan har varit rätt så ansträngande och jag känner för att sova helt ärligt. Men ska först äta bitarna av min sushi som blev kvar efter middagen. Hoho. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0