så jävla blött

Tjenare.

Kom hem typ nyss efter ett riktigt blöt friluftsdag i skolan. Började runt halv nio, var blöt redan då eftersom jag och emma slänge ner oss på marken några gånger. Hoho. Tio var det lunch rast. Ända till tolv. gick då tillbaka till skolan och värmde oss i cafeterian. Strax runt halvtolv gick vi tillbaka till rudan och spenderade den sista timmen vid backen och pulkorna. Sedan mulade vi varandra och killarna i emmas klass and so on. På vägen hem var jag helt genomblöt och hade inget smink kvar i ansiktet.. suck.

Nu sitter jag iallafall i sängen med bebishunden och värmer mig. Ska vila lite så uppdaterar väl om någon/några timmar. Dans ikväll också. Just ja. orkar nästan inte, är sjukt trött. Aja, blir nog bra. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0