plugghästt



hola! Kom hem för ungefär en kvart sen. Ska snart plugga lite sen får vi se vad jag hittar på efter det.
skolan idag: verkligen helt sjukt. Har nog skrattat verkligen HELA dagen. Först var det bild sen no. Philip Jonatan Hampus och Gustav fick mig skratta under varje lektion, och Emma under varje rast. Lunchen blev också full av skratt. Gick lite i centrum med boobisen och köpte nya skor, sommar skor dock. Rosa såklart, tygskor blev de. Bilder får ni snart. Sen hade jag teknik, men vi arbetate med matte? Haha. Philip och Hampus tvättade min mapp som de klottrat på och sen så va de inte så mycket mer. Lite genomgångar och så vidare. Hur som helst, nu ska jag böra plugga lite. Puss!

Jo juste, bilden är på jonatan som åt glass under lunchrasten. HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0