påväg hem ifrång stan. HAHAHA

Först, på tunnelbanan:
3 tjejer satte sig bredvid mig och boobisen. De pratade en jävla massa osv, jag tröttnade en hel del kan man ju säga. Sen, HAHAHA herregud, gjorde bort mig lite..

en av tjejerna: ah! men jag har ju haft typ tio mobiler liksom
jag:
wow!!! ........................ oj....
emma:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH
jag:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
tjejerna: .......................................... :-|

Sen, HAHAHAHA äääääääääännnu roligare, vi satt på tåget och hörde helt plötsligt någon snarka.

Emma: Snarkade han?
Jag: jag tror de...
"han": ZzzzZZzzzZ
Emma: omg. HAHAHAHAH
jag: HAHAHA FYFAN
"han": ZzzzZZzzzZZzzzZ
Emma: HAAAAAAAHAHAHAHA GAHAHAGAGAHAHAHAHAHHA
"han: ZzzzZZzzzZ
jag: men seriöst.. HAHAHAHAHAHAHAHAHHA
"han": ZzzzZZzzzzzzzzZZZzzzzzz
Emma: ZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZzz (oerhört högt)
"han" vaknar! kollar sig omkring, tror typ att det var han som snarkade det där oerhört höga.
Emma och jag: GAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Emma: HAHAHA ska vi  HAHAHAHAHA byta plats kanske? HAHAHAHAHA
jag: oja... HAHAHAHAHAHAHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0