mardrömmar och nyfikna klasskamrater

Hejhopp! Kanske ska börja med att be om ursäkt för att jag inte bloggade imorse. Men hade verkligen ingen ork eller lust alls. Sov typ inge bra inatt, drömde om en jävla barbie docka. HAHAHA! Sen så tog de typ 2 timmar för mig att somna om när jag vaknade av drömmer. Hoho.

Skolan idag var låååååååååååångsam. Först hade vi mentorsträff. 20 minuter kändes som flera timmar. Sen hade vi 40minuters möte med en polis. Efter det va det lunch. Gick otroligt sakta tycker jag. Hemkunskap efter de, lagade äcklig mat. Mötte sedan Emma och så var jag kvar i skolan över en timma innan jag tog bussen hem.

Sen en sak, som störde mig riktigt mycket idag, var att nästan hela klassen brydde sig enormt mycket och ville verkligen veta vem jag är tillsammans med. Suck. Mina såkallade klasskamrater bryr sig inte om mitt liv annars, så varför ska de göra de nu? Visst har vi varit vänner och brytt oss om varandra förut. Men det ahr förändrats. Vi har ingen som helst konection längre, förutom att vi arbetar tillsammans. Jag förstår verkligen inte varför de kommer och frågar och är så sjukt nyfikna. Jag har ingen anledning till att prata med dom. Inte alls. Om jag hade velat berätta för dom, hade jag gjort det. Men nej. jag vill inte. Svårt att förstå?

Det är faktiskt så att jag väljer vilka jag litar på och kan prata med. Jag litar knappt på någon i min klass längre. Inget illa menat mot dom, jag har inget emot de. Men jag litar bara inte på alla, och de litar förmodligen inte på mig heller.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så du shäms över den du e tsm med? Efter som du inte vågar säga

fegis!!!!!!

2010-03-08 @ 22:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0