i ♥ nagellack, you know!

Hej sötnosar.

Kom nyss hem efter att ha varit i ösmo och träffat kusinerna och efter att ha varit i centrum med mamma, pappa och lillebror. Super mysigt att träffa mina super söta kusiner och fika lite, och super trevligt i centrum med familjen. Vi hyrde film, köpte godis, något till lillebror och hans dataspel och sen lite nagellack till mig och mamma. Bilder på nagellacken kommer, sjukt coola färger blev de!

Smsar med boobisen just nu, och vi funderar på att träffas ikväll. Kanske om hon kommer hit och kollar på film tillsammans med mig och mina föräldrar. Får se.

Imorgon blir det besök hos moster som fyllde år igår. Super trevligt! Får se avd som händer efter de på kvällen. Hoho. Men hur som helst, ska fortsätta prata med boobisen, sedan blir det fredagsmys med familjen. Puss.

glöm inte frågestunden, http://ericabjorklund.blogg.se/2010/march/fragestund-tom-sondag.html


blå och en sjukt gullig grön. LOVE

Dagens klädsel. Emmas jeans och ett brunt och enkelt linne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0