en massa telefoner

God morgon.

Vaknade klockan 8 av mobilen som ringde. Det va mamma som väkte mig eftersom jag skulle ut med hunden på morgonen. Så jag gick upp, gjorde iordning hans mat och gick ut med honom. Snubblade omkring i skogen så trött som jag va. Haha! Tur att ingen såg mig! hur som helst, efter en kvarts promenad ungefär så gick vi in igen. Gick då och la mig i sängen igen. Somnade en stund tills pappas mobil ringde. Han hade tydligen glömt den hemma. Lät den ringa och somnade sedan om ytterligare en gång. Sedan ringde hemtelefonen men jag orkade inte gå upp så lät den ringa. Runt halv elva ringde sedan alarmet, jag gick upp och gjorde frukost och har pratat lite i telefon med pappa. Nu ska jag fixa mig lite och så sen rör jag mig vidare mot jordbro där jag har träning. Efter dansen möter jag upp Boobisen och vi åker till handen och shoppar. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0