ease on down, ease on down the road

Hola!

Sitter i soffan och kollar på vampire diaries, samtidigt som jag nynnar på ease on down från filmen the wiz. Som sagt den vi ska dansa show till i den lilla uppvisningen och denna låt är med ett flertal gånger. Hur som helst, 3 timmars dans idag, helt underbart. Första timmen gick super, då de va jag melissa och lisa som tränade. Sedan blev de lunch tillsammans emd tjejerna på kebaben. Åt dock inte kebab, utan chicken bits. Efter de rörde vi oss tillbaka till danslokalen där vi kollade på "taveltjejerna"s träning, HAHA så söta! 4 stycken åtta åriga tjejer som dansar skitgulligt! Vi kollade även lite på filmen the wiz och sedan började våran andra träning. Då kom även de andra brudarna och vi hade de super trevligt. Sista halvtimmen gick åt att skratta åt lina som provade massa kläder. Haha! Vägen hem tillbringades tillsammans med lisa som åkte mot ösmo.

När jag väl var hemma gick jag ut med min älskade hund. Nu kollar jag som sagt på vampite diaries och märkte nyss att detta blev ett oerhört tråkigt inlägg. too bad.


Melissa som lekte lite med haaaaaatten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0