ice cooooooooooool

Ingen har väl kunnat undgå kylan idag? Usch herregud. hur som helst, skolan idag efter att jag varit hemma och varit sjuk. Ganska skönt faktiskt. Att inte få ligga hemma bara. Hur som helst, började tio, med svenska. vi hade svenska redovisning vilket gick bra. Sedan var det lunch. Rasten spenderades tillsammans med min älskade boobie, borken och orhan. Trevlans. Efter det var det hemkunskap och sedan slutade jag. Stannade dock kvar i skolan i ungefär tjugpo minuter och pratade lite med Emma under hennes rast. Hoho. sedan tog jag bussen hem, vilket tog en HEL TIMMA då bussen var försenad osvosv.

När jag kom hem skärde jag upp lite mango och gorde iordning chai te. Så nu sitter jag här och dricker chai och väntar på att pappa ska komma hem så att han kan skjutsa mig till dansen. Uppdaterar garanterat när jag kommit hem från dansen. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0