day 19 – something you regret

Det finns mycket jag ångrar. Att jag inte fortsatte rida efter att min fot läkt efter operationen. Att jag lekte fjortis när jag var 12. Att jag klippte av mig mitt hår. Att jag drygade mot alla mina klasskamrater i ungefär ett år. Att jag var elak mot Emma Sjöö i sjuan. Att jag inte skötte min hälsa bättre när jag var vegetarian. Alla gånger jag sagt någo elakt till en vän. Alla gånger jag bråkat med mina föräldrar. Alla gånger jag inte orkat plugga ordentligen till ett prov. De gånger jag fått mig själv att må dåligt för att någon annan ska må bra. Att jag puttade in min lillebror i en kruka när vi va små, så att han skar upp hela knät. Osv. osv.


Kommentarer
Postat av: Jelena

"Att jag puttade in min lillebror i en kruka när vi va små, så att han skar upp hela knät." HAHAHAH FETT TASKIGT :(

2010-12-05 @ 21:09:20
URL: http://jelenajankovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0