dresscode + facelook

Hej hopp! Igår åkte jag till handen med johanna och shoppade presenter till min boobie, och en tröja som jag ska ha på boobisens fest i helgen. Efter middagen åkte jag till handen igen, fast med emma då jag bytte färg på tröjan från svart till röd. Sedan spenderades kvällen med emma och anas tilsl jag och emma drog till donken vid halv tio. När vi kom hem kollade vi på honey, love love love love. Sedan låg vi i soffan och pratade om allt möjligt fram till tre då vi somnade.

Kom precis hem. Ska packa, sedan åka till västerhaninge och möta farmor som jag sover hos ikväll. Imorgon åker jag med henne till stan, för att hon ska tatuera sig. och senare blir det middag hos Charlie och hans familj. Kanske uppdaterar ikväll, för datan följer med till farmor. Kyss!


Emmas söta topp och ett par jeans med lite armband blir dagens enkla klädsel.

facelookkkkkkkk,


Kommentarer
Postat av: jersey

tröjan som blev dränkt i cola :DDDD

2010-08-03 @ 18:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0