snö + grabbarna.. = ingen bra kombination.

Hejsanhpoppsan. Har egebtlien mms bloggat två gånger idag, men det har inte kommit fram typ.. ? men aja, bli inte förvånade bara ifall det dyker upp två inlägg som handlar om helt fel saker, helt plötsligt.

Sitter i sängen och hickar. Hahahaha. Värmer mig gör jag också, efter snöbollskriget med lillebror och bebishunden. Haha, hade skit kul! Tjabo typ to mina vantar och lillebror sprang för livet när jag försökte mula honom. Apropå mulning, idag efter skolan så blev jag mulad av Gustav Philip Nizze Borken Jonte och så tror jag att Hampus va med. Haha! Kom ifrån hemkunskapen och ser att alla står utanför och väntade.. Gick inte ut, visste vad dom ville. Men gustav och Philip rusar in och drar ut mig. Nizze tog mina shopping påsar och Hampus(tror jag) tog min skolmapp. Hahaha va hur blöt som helst och hade mascara i hela ansiktet. Egentlige är det inte kul alls. Men jag måste ha sett ganska rolig ut.

hur som helst så har det varit ganska cepe i skolan idag. Började med att jag skrapade upp lilltån i en dörr och fick gå till skolsyster. Blödde ganska mycket och hela lilltån va uppriven.. USCH! och aj! Efter det sprang jag ner på lektion då vi hade prov. Gick hur bra som helst. Va klar runt tjugo över tio och då hade jag rast till tjugo i ett. Väntade på Line i 50 minuter innan hon var klar. Vi gick och åt och sen shoppade vi lite. köpte två armband, en hello kitty reflex, en rosa tröja, ett rosa nagellack och underkläder. Trevlans. Kan lägga upp bilder sen. JA juste! Då kommer bilder på resten av allt jag shoppat i veckan. Hur som helst så hade vi hemkunskap efter, lagade mat och de blev köttfärslimpa. Usch va äckligt det blev.. :o

nu ska jag fortsätta prata med boobie på facebook så uppdaterar jag mer sen. love!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0