Sjuk.. igen.

Ligger i soffan och kollar på "everybody loves raymond". Har blivit sjuk igen. Vaknade imorse vid halv sju när klockan ringde. Men somnade om. Vaknade kvart i åtta av att lillebror asgarvade. Kollade på klockan och fick lite smått panik eftersom det bara va en halvtimma kvar tills jag började. Gick upp till köket och kände mig alldeles yr. Frågade pappa om skjuts. Han kände på mina panna och sa att jag va jättevarm. Hade 39 graders feber. Tog med mig täcket och kudden ner till soffan och somnade om där. Har precis ätit lunch. Är hur trött som helst men vill inte sova, måste ju plugga. Har inte tid med att vara sjuk igen. Va ju sjuk i en vecka, blev frisk och höll mig frisk exakt i en vecka innan jag blir sjuk igen. Brukar ju aldrig bli sjuk annars? Aja. Bara att acceptera läget och plugga hemma. Men såklart blir det en massa uppdatering också. Puss!

Skulle även träffat min boobie idag. Men så blir de ju inte.. SAKNAR DIG EMMA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0