Min älskade Tjabo

Ligger i sängen med min bebishund. Han är hur busig som helst. Typ buffar på mig, naffsar mig på benet och tyå låter lite för att få min uppmärksamhet. Såfort jag slutar busa eller kela med han så naffsar ha och typ låter skit mycket.. hahahah knäpp...

Drog hem efter lucia mötet då jag valde att inte gå på idrotten eftersom jag har det lite jobbigt med lungorna just nu. Hade ingen astmamedicin med mig heller så ja det fick bli som de blev. Har iallafall massa arbete  med mig hem så att jag kan plugga. Behöver ju komma ikapp med allt jag missat när jag varit sjuk. Skulle egentligen träffat Emma. Men så blev det inte. Så har valt att stanna hemma den här fredag kvällen och plugga. Lite chockad att jag valde det själv. Hade kunnat träffa Emma tillsammans med Borken. Men valde atrt komma ikapp. Tyckte det lät smartare även om det är tråkigare.

Så det lär väl bli en massa uppdatering mellan pluggandet. Men kan inget lova. Kanske blir klar med allt arbete väldigt fort och hittar på något iallafall? Det är ju ändå fredag liksom! Men får se. Puss!

Bildbrist..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0