lussebullar med mami

Hejsanhoppsan alla långa, korta, tjocka, smala, fula, fina, ledsna och glada där ute! :D Ja jag har tråkigt.. märks det eller?.. Hur som helst så har jag precis varit ute med bebishunden. Älskar när han rullar i snön och ser ut som jag vet inte vad. Så söt! Aja, skolavslutning idag. Halvdag. Kollade på tomten är far till alla barn och åt kaka som min lärare bakat. Hoho. Efter det städade vi lite, fick betyg och sen slutade vi. Då drog jag upp till centrum och hämtade min Canada Snow sko som jag lämnat in för att dragkedjan var trasig. Så den är lagad nu! Efter det gick jag tillbaka till skolan och mötte Boobie, Emma och emmas kompis Jennifer. Vi pratade lite sen tog jag bussen hem. Hemma åt jag lite lunch och nu ska jag baka lussebullar med mami. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0