Jellsan imorgon!

Gästerna är fortfarande här. Men orkade inte sitta och vara social.. Heheheh. Umgås häldre med min dator! Ikväll så ska jag och pappa typ fixa något med datan(?) så att jag säkert sedan kan installera massa saker. Så då kommer jag kunna ladda upp bilder från mobilen och från kameran. Då ska ni få en massa bilder. Bra va?

Imorgon ska jag träffa super söta Jelena. Hon kommer hit någongång på dagen sen ska hon sova här! Ska bli superkul eftersom jag inte träffat henne på typ jättelänge. Antar att vi tar en massa bilder då som läggs upp här på bloggen sen.

Nu ska jag snart kolla på Harry potter och hemligheternas kammare. Puss.


Kommentarer
Postat av: Jells

Vi SKA ta en massa bilder, hihi. Btw, jag kommer så tidigt som möjligt imorgon :) Ska vakna nio typ :D <3

2009-12-26 @ 20:43:17
URL: http://jellsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0