E♥E

Tack Emma, för att du alltid finns där...

Vet inte hur jag ska förklara, för att få dig att inse, hur mycket du har betytt och alltid kommer betyda för mig. Under den här tiden som vi lärt känna varandra bättre, det vill säga den senaste terminen, så har allt känts så mycket bättre. När jag är med dig slappnar jag av. Jag skiter i allt som hänt och jag går vidare. Du är en sann vän. En som man verkligen kan lita på. Jag vet att allt jag säer stannar mellan oss och det är verkligen lättande att kunna ha någon att prata med. Boobie. Det finns nog inga ord för såna som du. Du är helt enkelt perfekt på alla möjliga sätt. Och jag är jävligt glad över att få vara din vän.

Emma BoobieLoobie Sjöö. Jag älskar dig verkligen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0