Hiss & Diss



Chokladkalendrar! En tradition! Alla älskar ju choklad! En chokladkalender varje år är bara ett måste. Sådeså!

Sony Ericsson Aino! Har haft den snart i en månad, and i love it! Nog den bästa mobilen jag haft! Älskar att den har så stor display och att den tar super bra bilder. Inte nog med att den är underbar att smsa ifrån!

Långt naturligt hår! Alltså inte löshår.. Utan långt och naturligt. Så fint! Saknar mitt långa hår... Menmen, de växer ju ut igen. och då, ska jag iallafall inte få för mig att klippa bprt en decimeter..



Sjukdomar! Usch! Vill inte vara sjuk. Hatar det! Varför blir man ens sjuk? Behöver nog inte skriva mer, ingen gillar väl att vara sjuk.

Årets vinter! Vart är snön? Förra året så snöade det på min födelsedag. Alltså redan i mitten av november. Men nu är det bara blött och grått ute. Jag vill ha snö! Mycket finare och mysigare ute när det är snö. Någon som håller med?

Dåliga lärare! Alltså såna som inte kan lära ut. Som gör på fel sätt. Det blir ju helt fel nu när man får betyg.. ? Är lite trött på att vissa lärare gör helt fel så att man inte lär sig något..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0