Happy

Godmorgon. Hade ni det trevligt igår? Jag hade det iallafall super trevligt. Åkte till mormor runt två och började med att kolla på kalle anka. Haha en självklarhet ju! Sedan gick lillebror, markus och loreena ut med mamma och moster och hade snöbollskrig. När dom kom in så åt vi middag. Efter det så umgicks vi lite och så och loreena, som är 7 år gammal, tjatade om att tomten skulle komma. Hela tiden. Så pappa fick klä ut sig. Men strax innan han gick ut. Så frågade loreena ifall han skulle klä ut sig till tomten. Hon sa att han va ju aldrig med när tomten kom och att det va konstigt. Jag började as garva. Vilken smart liten tjej. Haha! Tillslut kom pappa iväg iallafall och jag tror att loreena bara spelade med när tomten kom. Haha. När vi fått våra presenter så började vi öppna. Jag fick smink, en hello kitty pyjamas, den svarta jackan jag hade på mig (fick den på morgonen), smycken, choklad, siden sängkläder, och en dator! Blev skit glad. Hehe. Så nu kommer jag kunna Blogga hela tiden! Fast självklart är den till för skolarbete också. Hur som helst så ska jag upp och äta frukost nu. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0