Godmorgon.. typ..

Vaknade för typ tjugo minuter sen efter att ha legat och sovit i någon timme i sängen med Tjabo. Super skönt! det behövdes verkligen. Tror jag kan gå till skolan imorgon ;). Har däremot jätte ont i nacken. Skumt.. Haha men så kan de gå.

Skulle behöva städa mitt rum. Ser ut som ett bombnedslag. Städade lite igår dock, men bara typ det som låg på golvet. Måste typ plocka på skrivbordet och sminkbordet också. Sen måste jag dammsuga och bädda rent i sängen efter att Tjabo och Tobbe hoppat omkring där. Ibland kan de vara jobbigt att ha hund. Han hårar ju så mycket. Typ päls överallt på golvet. Så måste dammsuga hela tiden. Men det är värt de. Han är ju trots allt min allra bästavän. Min lilla bebishund.

Nu ska jag nog ta och måla om naglarna. Blev inte nöjd innan. Ska göra likadant fast nogrannare. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0