fyfyfyfyfy!

Okej.. Förlåt. Har verkligen varit jätte dålig på att uppdatera den senaste veckan. Jag vet. Och förlåt. Men jag lovar att jag ska sätta stopp för de. Från och med fredag så ska ni få massor med uppdatering! Har bara pluggat så mycket och imorgon är det julmarknad i vår skola. Så måste dit, ska ju va me i lucia tåget. Haha.

Hur som helst så va det ju skola idag. Och det blev en massa film tittande. Först något om slavhandel och rasism. Sen kollade vi på fortsättningen av "human trafficing". Efter det va de spanska, gjorde två prov och det gick ganska bra. Efter skolan mötte jag Emma och vi gick runt lite i centrum. Köpte en gullig ljusrosa kofta och en lite tjockare kofta, som är ljusgrå typ. Skit gulliga. Hoho. Köpte även ett brunt linne och bruna strumpbyxor som jag ska ha imorgon då jag kommer vara pepparkaka i luciatåget.. hahah.

Nu ska jag byta om och vänta på att mammsen kommer hem för om en timma ungefär är de dans. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0