fortfortfort!

Busse går om tio minuter. Så får skynda.

Allt gick bra igår. Lucia tåget och allt de där. Haha att jag vågade. Stog med en ful och stor pappershatt och dansade för hela skolan + föräldrar till pepparkakssången. Modigt gjort erica (Y). Nej men nu ska jag gå. Börjar klockan 10. Slutar runt två tror jag. Kommer hem och då får ni nog lite uppdatering. Sen blir det dans, så antingen så träffar jag någon efter dansen eller så ska jag umgås emd datan och så får ni massa uppdatering. får se. Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad lågt ni sjöng pinsamt

2009-12-11 @ 15:30:05
Postat av: isabelle

jag antar att det är vi tjejer i klassen du syftar på i inlägget längre ner. Men då vill jag att du ska veta att jag är fan ingen lantis som bara klär mig i svart och vitt jag klär mig i precis dom kläderna jag vill. Så du ska inte komma och säga att jag är en lantis som bara klär mig i tråkiga och torra kläder. JAG ÄR INTE TORR ELLER NÅGON LANTIS!! bara så du vet. tycker också att det är fel av dig att skriva elakt om andra på din blogg, lär du dig aldrig??

2009-12-11 @ 18:53:53
URL: http://kyssmej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0