en dag kvar!

Godmorgon.

Vaknade runt halvtolv. Satte på teven men somnade om. Vaknade igen av att mamma ringde och frågade va jag ville ha på mig imorgon. Så hon fixar en tröja eftersom jag redan har fixat legins dåra. Super. Tjabo ligger vid mina fötter och snarkar. Hahaha cutiepie! Ska göra iordning lite frfukost, fixa mig sedan ska jag nog gå ut ed lilla bebisen här. Eller så får lillebror göra det. Beror på om jag orkar eller inte.

Idag är det en massa som ska göras. Så kommer kanske inte uppdatera lika mycket som jag gjorde igår. Men det gör väl inget? Ska iallafall göra ett pepparkakshus med pappa och lillebror. Sen ska jag slå in dom sista julklapparna också. Städa rummet lite till måste jag göra. Vet att jag städade igår. Men det ligegr redan kläder på golvet.. Suck. Duscha ska jag göra också, kanske ska jag duscha av Tjabo med. Får se. Ska iallafall klippa hans klor och borsta hans päls. Så att han är fin imorgon såklart.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0