Emma Boobie Sjöö

Jag saknar min boobieloobie!

Verkligen världens bästa Emma. Finns ingen finare eller bättre person. Hon är bäst! Älskar henne obeskrivligt mycket. Hon är min andra halva på riktigt. Kommer ihåg när du började i vår skola. Jag va skit taskig mot dig.. kollade snett, puttade dig, kallade dig saker. Uatn att du ens gjort något. Förlåt för det boobie! Du vet att jag verkligen älskar dig idag, och att jag ångrar allt jag gjort! Tänk va fort tiden gått egentligen. Det har bara gott sisådär ett år och vi står varandra verkligen jätte nära. Du känner mig bättre än någon annan just nu. Som om vi kännt varandra i nästan hela livet?! Hur som helst.. Vill bara berätta hur mycket jag älskar min Emma och att jag aldrig hade klarat av allt som jag klarar idag, om det inte vore för världens finaste Emma Boobie Sjöö.


It's true friedship.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0