Dumma dumma mig!

Tjenare. FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT för dålig uppdatering. Men har varit barnvakt och pluggat. Så har inte haft tid. Har ingen fantasi just nu heller. Så det får bli ett tråkigt inlägg, om hur dagen sett ut osv.

Vaknade runt halv åtta och va hur pigg som helst. Fixade mig och tog bussen till skolan. Hade svenska och det gick väl bra. Svarade på några frågor som hörde till en massa slavberättelser typ. Inte så värst roligt ämne alls. Men då är de ju bra att man gör lektionen rolig?! Så satte mig vid Line, Julia, Gustav och Nizze. Efter ett tag satt nog Philip där också. Fast.. det blev inte s mycket arbete som det hade kunnat bli. Men vi han ju klart med det vi skulle hinna göra klart iallafall. ;) Efter det va det lunch sen lucia möte. Är faktiskt taggad. Först så ställde jag upp bara för betygens skull. Men nu så ser jag fram emot att få bjuda på mig själv. Hahaha :d Hur som helst så hade vi hemkunskap efter det. Kollade då på en film, som inte äns hör till hemkunskapen.. utan som hör till det där med slavberättelserna. Filmen hette "human trafficking" och handlade alltså om trafficking. Riktigt hemsk film! Faktiskt! Såg inte klart på hela. Utan ska kolla klart någon dag framöver typ. Ja så va de med de, efter skolan va jag barnvakt, sen drog jag hem och pluggade och nu tänker jag ta en dusch. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0