champagne flickan

nämen godmorgon bloggen.

Vaknade runt halv tolv. Svarade på lite sms och började läsa om en bok som jag påbörjat förut men typ glömde bort att fortsätta. Champagne flickan heter den. haha. Trevligt trevligt. Efter ungefär en halvtimmas läsande gick jag upp och gjorde frukost. Är hur mätt som helst och sitter i sängen med en liten Tjabo vid fötterna. Snarkar gör han. Haha!

Loreena kommer inte idag. Hon orkade inte. Förstår henne. Hon har ju precis gått ut första terminen i ettan. Allt är ju¨så nytt för henne. Aja hur som helst så tror jag att Emma ska sova här iaf. Om hon vill dåra. Får inte tag på henne. Hon kanske sover?  Ingen aning. Men hon smsar väl sen.

Ska nog fixa mig lite nu och så. Kan uppdatera mer sen. Love!


Kommentarer
Postat av: Hally

Bli medlem på GratisMode! En bra sida där man samlar poäng och sedan växlar in mot presentkort, biobiljetter, trisslotter...

Bli medlem via denna länk: http://www.gratismode.se/?c=21262 så får du en extra bonus med 50 poäng!

Lycka till! :)

2009-12-22 @ 13:04:46
Postat av: Anonym

kan inte du skriva upp dina betyg? :) puss o kraam :)

2009-12-22 @ 13:04:58
Postat av: Anonym

kan inte du skriva upp dina betyg ? :)

2009-12-22 @ 13:05:31
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2009-12-22 @ 13:06:09
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0