är trött på att ni alltid snackar skit..




Jag är mig själv. Det har jag alltid varit. Jag står för vad jag tycker och tänker. Det har jag alltid gjort. Jag är inte som alla andra. Jag vet det. Jag kan vara galen. Jag kan vara lite knasig i vissa tillfällen med och? Jag har sjuk humor och jag skrattar om jag tycker något är kul. Tänker inte hålla käften för att ni är torra och tråkiga?

NI går på mina nerver. NI sårar mig när NI pratar skit bakom min rygg. NI ska ändå föreställa mina VÄNNER. Fast har börjat förstå nu. Ni är inga riktiga vänner. Ni klistrar på ett jävla fejksmile och låtsas vara något ni inte är. Men visst, det är inte erat fel. Ni klistrar ju på det där jävla fejksmilet för att ni inte vågar vara er själva. För att ni inte vågar säga vad ni själva tycker och tänker. Ni gör allting som alla andra. Ni ska alltid vara som alla andra. Jag orkar inte med er och allt erat fejkande!

Jag håller med. Det va alldeles för kallt ute för att jag skulle springa om kring i shorts och tunna strumpbyxor. Jag erkänner även att strumpbyxorna var annorlunda och att inte många andra går i sånna. Men so what? Jag kände mig snygg. Det är huvudsaken. Jag tyckte det såg någorlunda bra ut och jag valde själv att inte klä mig som alla andra. Samma sak med mina håliga jeans eller mina håliga leggins. Jag har valt det själv. Jag tycker själv att det ser bra ut och jag är medveten om att jag inte ser likadan ut som er. DET ÄR POÄNGEN. Förstår inte varför ni bryr er. Varför ni skrattar.Varför ni skyller på att jag inte är som ni. Ni springer liksom omkring med samma kläder flera dagar i rad. Dom enda jeans ni äger är blåa och orginella. Era koftor är svarta, vita eller gråa och ni bär bara tråkiga t-shirtar för att ingen ska kunna klaga på att ni är för vågade eller på att ni sticker ut från mängden. Jag kan lova er att ni inte dör för att ni använder en tröja som är lite glittrig, har något mönster på sig eller som är i någon starkare färg. Ni dör inte heller ifall jeansen är svarta eller kanske vita. Jeansen kanske är "lappade" i färgade tygstycken, och? Det är bara snyggare att ha en egen stil.

Jag tänker inte ändra på mig. Tänker inte klä mig som er, som en jävla lantis, för att ni säger till mig att jag sticker ut. JAG VILL STICKA UT. Jag är en egen individ och jag gör som jag själv vill. Bara för att ni inte vågar, så betyder det inte att jag inte gör. Jag vågar och jag vill, så låt mig vara modig och låt mig tycka till. Jag kommer att komma längre genom att uttrycka mig själv och mina tankar, ni kommer inte komma någonstans alls. tyvärr, men så är det när man är en falks liten lantis som gör och tycker som alla andra.

Kolla hur mycket ni vill. Skratta hur mycket ni vill. Fejka så mycket som ni vill.
Jag är ändå den som vinner i längden.


Kommentarer
Postat av: aci

vad är det för fel på lantisar då? och bara för att man klär sig i vanliga jeans och en svart eller vit tröja så kan man väl fortfarande komma långt. kläderna spelar roll men det är inte det viktigaste. Jag tycker också att man ska vara sig själv och klä sig i det man tycker är snyggt & skita i vad alla andra tycker. Jag har halva garderoben med kläder hemma som jag aldrig har använt även fast jag gillar dom,



btw så gillar jag din blogg :)

2009-12-10 @ 14:15:14
URL: http://acii.blogg.se/
Postat av: Joel

Stå på dig Erica <3

2009-12-12 @ 21:51:50
URL: http://blueperry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0