äntligen..

Åh men äntligen! Känns som om jag pluggat i evigheter! Är iallafall klar nu, hoppas de går bra imorgon. Men nog pratat om skola. Är väldigt trött på plugget just nu. Hur som helst så håller pappa på att fixa middag, ska snart hjälpa honom att duka och sedan ha en trevlig kväll med pappa och lillebror. Mamma är ju på spa med en kompis.

Hade faktiskt glömt bort hur det är att umgås med min familj.. Har bara sovit borta eller stängt in mig på rummet dom sista månaderna.. Men nu är det slut på det! det är ju ändå min familj som alltid finns där och stöttar mig, tänker börja umgås mer med dom på kvällarna, istället för att sitta framför datan eller teven.

Men nu tänkte jag faktiskt ta lite foton så att jag kan göra något åt min dumma design. mer uppdatering sen. Love! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0