13 december

Förlåt för den gräsligt dåliga uppdateringen. Men har verken haft lust eller kunnat blogga pågrundav vissa saker. Men nog med de nu. Idag är det lucia. Va fort det här året har gått. Det kändes som om det inte va längesen alls som jag stod utanför johannas hus och smällde smällare på nyår. Det va inte heller längesen som hon och jag sprang omkring på rudan under valborg och frös trots den stora elden. Kändes som om det va sommar redan för en vecka sen och att jag tältade med malin emilia och nizze. Men det va liksom ett halvår sen. Allt har gått så jävla fort och jag kan knappt fatta att jag snart klarat av den första terminen med betyg. Ska inte göra så mycket idag. Plugga och umgås med pappa och lillebror. Trevligt va? Ja Juste, kommer uppdatera en massor tror jag nog. Eller jag ska försöka iallafall. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0