svar på tal bitches

Anonym om Alla vi som tycker borken...: Du e så jävla drygg Erica hatar dig för du lägger alltid dig i andras liv och tror att alla gillar dej men det e inte så utan du har en kompis och det e nån mupp som heter Emma Sjöö och hon har inga kompisar heller

Chanel om Alla vi som tycker Borken...: Nehepp. Du, anonyma personen, hört talas om mig, Emmas kompis, någon gång? Jag vet massor av personer som gillar Erica, jag är en av dom.. Sorry, men du har helt enkelt fel!

Svar på tal: till dig, din anonyma sak. Visst har jag lagt mig i många andras liv. Visst har jag brytt mig om vad som hänt mellan Emma och Borken. (Jag antar att det är vad allt handlar om, då kommentaren skrevs i inlägget angående facebook gruppen.) Men, Emma är min vän, jag bryr mig om henne. Om det händer henne någonting eller om det sker något som inte får henne att må bra, då gör jag någonting åt saken. Alla gånger hon och Borken bråkade, så mådde hon skit. Under deras 6 månaders förhållande så mådde hon riktigt dåligt och hon förändrades oerhört mycket som person. Jag, som hennes vän, fanns då där för henne. Jag stälde upp för henne och gjorde saker som var bäst för henne. Även om Borken inte gillade det, så gjorde jag det, för att hon skulle må bra. Javisst så kom jag emellan dom, javisst så bråkade dom om mig några gånger. Men, det skiter jag i. Att Emma mådde bra var viktigare för mig än att deras förhållande skulle vara på topp.

Sen det där om att jag inte har några vänner förutom Emma, då har jag faktiskt inget att säga. Jag behöver inte försvara mig själv då min vän chanel, redan gjort det. Lite kul att en annan vän än Emma försvarar mig när ni skrivit att jag inte har andra vänner. Så tack chanel för att du ställde upp för mig. Och till anonym, Emma har fler vänner än bara mig. Det är fler personer som tycker om Emma än mig, och jag förstår dom. Emma är en oerhört underbar tjej, så jävla snäll och trevlig. Så jävla söt som person, så säg inte att hon är någon mupp som inte har några vänner, för det har hon. Hon har bara sattit mig före, precis som jag sattit henne före, allt annat. Det är så man gör när vänner behöver en.

Suck on that bitches.


Kommentarer
Postat av: Hannah

FAn va ja hatar anonyma personer med sina onödiga kommentarer -.- Som att man skulle ta åt sig av deras skit ;O fattar nt grejjen <33

2010-04-07 @ 13:58:56
URL: http://hannahmelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Palla att du ska lägga dig i alla andras liv...

2010-04-07 @ 16:41:46
Postat av: Anonym

haha fett skön ;)

2010-04-08 @ 23:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0