Vad jag har haft för mig på sista tiden? inte så mycket.

Har mest träffat Isabelle och Johanna, tränat, pluggat, fikat med Cattis. Fyllt år har jag ju också, så GRATTIS I EFTERSKOTT TILL MIG! Såg på breaking dawn med isabelle här om kvälle, riktigt bra film! Det är typ vad jag har gjort... Ikväll ska jag fira mig själv med mina vänner, blir middag, filmmys och musik hos mig. trevligt värre. Sitter just nu i skolan med Cattis och geekar facebook. Vi har studiepass, dvs att vi får jobba med det vi behöver jobba med. Men just nu ligger jag väldigt bra till i skolan, och har inget att jobba extra med. Bra där Erica. Iallafall, blir nog donken till lunch idag, hahahha. Puss på er!


Jag och världens sötaste tvillingpar. Kärlek till Isabelles bröder!


Kommentarer
Postat av: J.

Visste inte att det fanns en film som heter breaking!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-11-18 @ 13:03:12
URL: http://juhnnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0