På scen när världen går under.

Godmorgon sötnosar!
Igår efter skolan åkte jag hem och sov i några timmar, åt middag med min familj och sedan rörde jag mig till handen och träffade Louise och Lissi en stund. Vi satt och snackade om allt och inget och hade det hur trevligt som helst. Tog bussen hem runt elva och somnade vid ett ungefär. Vaknade ganska tidigt imorse, tog en dusch och fixade sedan håret. Ska alldeles strax sminka mig och fixa det sista, för sedan blir det att åka till jordbro för show! Hur taggad som helst! Det roliga är, hahaha, att världen tydligen ska gå under during our show. HAHA, humor. Aja, dör väl lycklig isf. Uppdaterar ikväll efter showen, kyss på er.


Kärlek till dig, gulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0