lightning and thunder.

Moder jord verkar ha värsta humörsväningarna! Sol imorse, regn under dagen, sen sol igen, sen spöregn, sen blixt och åska och nu är det sol igen. KulT. Iaf, slutade innan lunch idag, men åt lunch i skolan ändå tillsammans med Emmutta. Sedan kollade vi skor och bikinisar i centrum, innan jag åkte hemåt och Emma tog tåget mot fruängen. Kom hem, hämtade hunden. Somnade ett tag, vaknade, gick ut med hunden och sedan dess har jag bara legat i sängen med datan framför teven. Mysigt värre. Pappa kommer snart hema med donken till mig, har inte ätit det på riktigt länge! Sedan ska jag spendera kvällen framför teven faktiskt. Orkar inte göra så mycket mer, trött som jag är. Hursom, uppdaterar mer sen. Puss.


Liseberg, asså... aa. bäst om ni inte frågar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0