klassresan 18/19 maj!

Tillbaka hemma i Tungelsta efter två sjukt roliga dagar i Göteborg med min störda klass. Har shoppat en massa, fikat, snackat en jävla massa skit, gått på liseberg, skrikit så mycket att jag tappat rösten, shoppat ännu mer, åkt paddan, varit på universeum och ätit en jävla massa onyttigt. Har haft det riktigt roligt med andra ord, lägger upp en massa bilder istället för att skriva en lång tråkigt och detaljerad text om vad vi gjorde. höhö. kyss!

Isabelle och Malin!

Louise och jag!

På tåget på väg mot Göteborg! SEXIGA

Louise och Sara, diviga stockholmare!

Amanda, Sara och lilla jag. hehehe.

Malin, Line, Amanda M och Jennnnny.

Lollolouiiiiise och jag dåraaaaa

HAHAHAH DÖR.

Louise och Isabelle.

Isabelle och Malin på donken.

Louise i favoritkarusellen på Liseberg!

Isabelle, Jag, Louise, Malin och Sara. HAHAHA fina miner.

Louise, Malin, Hannin, Jenny, Amanda, Mattias och Sebastian i uppsvinget.
Det läskigaste och sjukaste jag någonsin åkt...

Mina brudar i parisehjulet!

Jag och Malin under shoppingrundan idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0