Jag är bäst på: att stöka ner mitt rum precis efter att jag städat det. Jag är smäst på: att spela tv-spel.
Jag kommer alltid: att älska att äta godis, bry mig om mina vänner och älska min superduper söta familj.
Jag älskar: Pojkar, pojkar och pojkar. Jag hatar: Fötter, nästan alla sorters Fantor och våldtäcksmän.
Jag är rädd för: personer med fotfetisch, ormar, stora insekter, gäddor, att drunkna och tvestjärtar. blä.
Jag tycker om: att dansa, läsa och att skriva. Jag tycker inte om: att kolla på sport eller spela fotboll.
När jag blir stor vill jag bli: Psykolog, författare och sådär riktigt förälskad i världens underbaraste man.
Jag tänder på: långa pojkar med muskler som luktar gott. Kärlek är: såååå fantastiskt när det inte sårar.
I sommar: ska jag umgås massor med mina vänner, sola, shoppa och bli lyckligt kär i en charmig pojke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0