Storgråtarn själv liksom.



Har nog inte kollat på ett enda Grey's Anathomy avasnitt, utan att börja gråta. Hahaha, men i det nya avsnittet som visades ikväll grät jag som satan. Så jävlajävlajävla bra! Hur som helst, efter Grey's gick jag ut med min bebishund tillsammans med Marcus, vi träffade på Andreas som gjorde oss sällskap och nu sitter jag här trött som bara den.

Justja! Nationella i Fysik imorse. Kändes hemskt. Menmenmenmen, så kan det gå. Blir inte förvånad om alla rudanskolans nior får IG på de provet, ingen hade gått igenom typ någonting som var med på provet. Det är ju bra.. Iaf, efter en timma framför provet gav jag upp. Svarade på alla förutom en, gissade även på vissa. Jag och Emma åkte till VH och myste i solen och åkte sedan tillbaka till skolan där vi spenderade några timmar. Kvart över tolv hade jag so, och så slutade jag halv två.

Dans klockan sju, gick super, men är trött som satan. Typ hårdträning ju. Komnmer dö av träningsvärk i magen imorgon. Hehehehhe. Nej nu ska jag duscha sen sova, GODNATT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0