mitt lov dårååå:

Det här lovet har varit händelserikt, men ändå väldigt lugnt. Har varit igång typ hela tiden, därav den usla uppdateringen.. Men det har varit ett riktigt mysigt lov med andra ord. Jag har fikat massor i stan, varit i södertälje, köpt balklänning, umgåts med mina fina, bowlat med familjen och vunnit. Bott med emma, sjävla hos mig två nätter. Ätit massa onyttigt, blivit skrämd av en albinomänniska och sovit. Busskortet är väl använt iaf + att jag hunnit plugga massor också, kan man tänka sig. Jag kan inte påstå att jag slösat mitt lov på att sova och ligga och dega hela dagarna iaf. Vilket gillas!


Kommentarer
Postat av: Anonym

visa balkläningen ! :)

2011-03-05 @ 18:02:20
Postat av: Anonym

kan du inte visa bild på klänningen?

2011-03-06 @ 00:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0