taggar inför harrypotter maraton hos isabelle!

Blev väckt av pappa runt 12, gick upp och åt frukost, tog en dusch och fixade mig sedan. Åt precis en sen lunch och ska alldeles strax ut med min bebishund. Sedan ska jag möta upp Jenny och Isabelle, det blir pizza, harrypotter-maraton och en massa godis ikväll! sedan sover vi hos isabelle också, mucho trevligt!



Igår träffade jag min Johanna, som jag inte sett på en hel vecka då hon varit på bommers. Vi träffade även Schenling, Fanny och Kevin. Super trevligt. Var hemma strax efter tolv och myste då med mig själv framför csi med blåbärspaj. Hahhaha. Iallafall, ska ut med hunden nu, lör uppdatera ikväll eller imorgon med en massa bilder! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0