Last night


Grillmästarinnan i egen hög person!

Min fula bebishund fick också vara med! heheh.

Söta tjejor

Fråga inte... HAHAHAHHA

HAHAHA mina popcorn började brinna när jag poppade dom.. :(

Klädombyte, hahaha sexy.

Kärlek!

Mys! Jenny, Jag, Kevin och Simon. Isabelle fick sköta kameran heheh.

HAHAHA snyggingar hela bunten

Mina fina!

Tackar mina söta vänner för en underbar kväll med grillning, bad i bubbelpoolen, hög musik och en jävla massa skratt! Lite roligt att vi bara tog det lugnt, men att jag ändå fick samtal av några vänner som bor i närheten av mig, som frågade om vi hade fest. Hahahha thumbs up!

Killarna drog strax efter ett, då blev det ännu mera mys i poolen med mina brudar. Runt 04:00 kom vi på att vi kanske skulle gå upp och sedan blev det mys med datan i sängen till runt sju imorse. Jenny drog vid tio, jag och issa sov till fyra och nu drog hon nyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0