fan vad jag är seg på att uppdatera...

Ska försöka bättra mig!

Har inte uppdaterat senaste veckan eftersom att jag varit på Bommersvik med Johanna, Mamma och Sollan (Johannas mor). Vi har haft det hur mysigt som helst. Väl på bommers träffade vi Elias, Adam, Christoffer och deras småsyskon också. Det har varit helt lovely. Tog dock inga bilder.. Hade kameran med mig, men använde den aldrig.. den låg nerpackad i resväskan hela veckan.. HAHAHA. Sorry.

Iallafall, kom hem i söndags och träffade Isabelle och Jenny på direkten. Vi träffade Jesper och två kompisar till honom. Sedan åt vi, mötte upp Jesper igen. Denna gång med Pontus och Robert. Satt och snackade i en lekpark några timmar och tältade sedan hos mig alllihopa minus Robert. Igår myste jag med isabelle efter att de andra dragit, hon åkte sedan hem vid middagstid och på kvällen träffade jag upp henne igen för att sedan möta Jenny på tåget. Vi drog in till stan och kollade på Harry Potter och Dödsrelikerna del 2. SJUKT BRA FILM! Var helt mållös efter filmen, viste inte vad jag skulle säga. Den var bara så sjukt bra. NI MÅSTE SE DEN! Var hemma vid 00.45 kanske och slocknade direkt. Var så sjukt trött. Idag har jag tagit det ganska lugnt. Träffade Isabelle vid halv fem. Drog till centrum och bytte en kofta som gått sönder, åkte sedan hem igen för att äta middag. Har spelat alfapet med min mor och nu ska vi se på Harry Potter och halvblodsprinsen eftersom att mamma inte sett den. PUSSEN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0