Sorry liksom.

Dålig uppdatering från min sida. Jag vet. Men sitter knappt vid datan längre. Är oftast för trött för att blogga. Igår somnade jag på soffan strax efter nio. Vaknade imorse, drog på mig mysdressen och åt frukost. Sedan somnade jag om och vaknade strax innan bussen gick. Hade skoljoggen idag. I regnet. Usch. Gick 5 km med schenling. Sedan mötte jag emma som hade torra kläder till mig och sedan hade jag över två timmars rast. Efter rasten hade jag slöjd och gjorde inget annat än att sticka. Haha! Väl hemma tog jag det lugnt innan dansen. Träningen gick super, äntligen har den börjat på riktigt igen. Tre dagar i veckan. Love it! Nej nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0