sämst på att uppdatera. jag vet.

Förlåt för det liksom! Har bara haft annat för mig.
Inget att skriva egentligen. Ville bara skriva något. Har precis duschat och tänkte lägga mig i sängen med min mobil och kolla klart på mamma mia. Om jag inte somnar innan filmen tagit slut förståss. skulle inte förvåna mig..

Hur som,helgen har spenderats hos Emma. I fredags, efetr att jag städat hela huset och tagit bussen till handen, så träffade jag och emma borken. På lördagen åkte vi till min moster och fikade, och efter det blev det middag på sibylla. Lite senare träffade vi Simon och simon och idag åkte jag hem ganska tidigt för att plugga. USCH FYFAN FÖR MATEMATIK. Bara så ni vet.

Nej nu ska jag stänga av datan. KYSS!


ÄLSKAR BILDEN. från emmas fest i sommras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0